29 november 2014

Druk met de kerstpost!

Ik ben deze week erg druk geweest met de kerstpost.
De zijn kaartjes en brieven zijn geschreven, de enveloppen zijn geadresseerd en de postzegels zijn gekocht. Ik moet ze alleen dinsdag nog even op de post doen.

Ik heb het dit jaar wel makkelijk aangepakt. Ik heb op de meeste enveloppen de adressen niet geschreven maar getypt op een sticker. Ik had sticker papier bij de action gekocht en alle adressen op gezet. Als ik brieven schreef ik ik het adres op de brief getypt en in een enveloppe met een kijk venster gedaan (zie de foto's). Dat bespaarde me veel werk!

Zoals gezegd doe ik het dus dinsdag op de post en dan hoop ik dat ik snel iets terug krijg!





1 opmerking:

  1. Heel slim! Ook ik heb etiketten gekocht bij de Action en die gebruikt, voor in de kaarten, voor- en achterop de envelop! Scheelt enorm veel tijd en werk :)

    Nu afwachten maar!

    BeantwoordenVerwijderen