18 november 2014

Kerstpost 2014

Hier onder staat een lijst met mensen waar ik dit jaar een kerstkaart of brief heen stuur voor de kerst.
Mijn kerst-adressenlijst is dit jaar flink uitgebreid!

Wat nieuw is dit jaar: ik stuur naar een paar mensen post die politici of een ander soort staatshoofd zijn. Dit zijn de volgende mensen:

- Minister-President Mark Rutte.
- Minister-President David Cameron van het Verenigd Koninkrijk.
- De eerste minister van België Charles Michel.
- Bondskanselier Angela Merkel van Duitsland.
- President Barack Obama en First Lady Michelle Obama van de USA.
- Paus Franciscus.

De rest van de mensen waar ik iets heen stuur zijn Koningen, Koninginnen, Prinsen, Prinsessen, Graven en Gravinnen:

- Koning Willem Alexander en Koningin Maxima.
- Koning Filip en Koningin Mathilde van België.
- Koning Filipe en Koningin Letizia van Spanje.
- Koningin Elizabeth en Prins Philip van het Verenigd Koninkrijk.
- Prins Albert en Prinses Charlene van Monaco.
- Groothertog Henri en Groothertogin Maria Teresa van Luxemburg.
- Koning Constantijn en Koningin Anne Marie van Griekenland.
- Farah Pahlavi.
- Koning Albert en Koningin Paola van België.
- Prinses Lea van België.
- Prinses Esmeralda van België.
- Prinses Stephanie van Monaco.
- Prins Charles en Hertogin Camilla van het Verenigd Koninkrijk.
- Prins William en Hertogin Kate van het Verenigd Koninkrijk.
- Prins Harry van het Verenigd Koninkrijk.
- Prins Armin en Prinses Traute zur Lippe.
- Prins Stephan zur Lippe.
- Familie von Württemberg.
- Groothertog Jean van Luxemburg.
- Koningin Noor van Jordanië.
- De Vorst en Vorstin van Liechtenstein.


Wat vinden jullie van de lijst?
Ik zie graag reacties van jullie!

4 opmerkingen:

  1. Indrukwekkend! Ben benieuwd wat de politici doen.
    Ik stuur zoals ieder jaar alleen naar Koningshuizen.
    Met groet A.C.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie lijst! Ik hoop dat je veel terug zult horen! Ik ga ze volgende week versturen...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik stuurde er vorig jaar 5. Nu heb ik het anders aangepakt: Maar liefst 25!
    1. Astrid en Lorenz van België
    2. Albert en Paola van België
    3. Filip en Mathilde van België
    4. Laurent en Claire van België
    5. Amedeo en Elisabetta Maria van België
    6. Juan Carlos en Sofia van Spanje
    7. Elena van Spanje
    8. Cristina en Inaki van Spanje
    9. Letizia en Felipe van Spanje
    10. Albert en Charlene van Monaco
    11. Caroline en Ernst August van Monaco
    12. Stéphanie van Monaco
    13. Margrethe en Henrik van Denemarken
    14. Henri en Maria Teresa van Luxemburg
    15. Jean van Luxemburg
    16. Guillaume en Stéphanie van Luxemburg
    17. Félix en Claire van Luxemburg
    18. Louis en Tessy van Luxemburg
    19. Alexandra van Luxemburg
    20. Sébastien van Luxemburg
    21. Elizabeth en Philip van Engeland
    22. Charles en Camilla van Engeland
    23. William en Catherine van Engeland
    24. Harry van Engeland
    25. Madeleine en Christopher van Engeland

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb van Margrethe, Henri en Maria Teresa en Laurent en Claire wat terug gekregen. Allemaal zonder foto ofoz,

      Verwijderen